הקמת גן ילדים - הקורס לניהול השיווק והפרסום לגני הילדים (26-002)
ניהול השיוו והקמת גן ילדים הלכה למעשה כמנוף עיקרי לצמיחה והצלחת הגן בשוק תחרותי ובתקופת מיתון!!!
קורס זה, מהווה ומלמד את עקרונות הקמת גן ילדים וניהול השיווק והפרסום על פי המודל של שיטת רזTM ומרכז ההדרכה הייעוץ וההעשרה לניהול פדגוגי וחינוכי לגיל הרך של "הגננת סקול ".
קורס זה מיועד לגננות מתחילות, לגגנות חדשות בשנתן הראשונה וכן לגננות ותיקות מעל 5 שנים ומעלה אשר מחד גיסא מעוניינות להצליח ולשווק את הגן בצורה הטובה ביותר ומאידך גיסא מבינות שאצלן "הכל בסדר" אבל הן לא מצליחות משום מה ברישום ילדים לגן, או לחילופין אינן יודעות כיצד להתמודד עם התחרות הקשה הקיימת בסביבתן. מעבר לכך אנו ממליצים לך להקליק כאן ו
בקורס זה, תקבלנה את כל הכלים הנדרשים לכן לניהול השיווק והפרסום בגן . |
|
לאור האמור לעיל, אנו מאמינים כי קורס זה הינו הקורס המעשי, המקצועי והמקיף ביותר לגננות פרטיות ,לגננות שבדרך ולגננות הוותיקות, הקיים כיום בארץ והוא מיועד לטיפול בדילמות ניהוליות, עסקיות פרסומיות ושיווקיות יום יומיות מול האתגרים וכוחות השוק: הספקים וההורים בעיקר.
הקו המנחה של סגל המרצים והצוות הניהולי הוא הענקת ידע מקצועי ומתן כלים יישומיים לגננות ובעלי גנים פרטיים. |
להלן עיקרי התכנים של הקורס לניהול השיווק והפרסום לגני הילדים:
|
|
1 |
מבוא - ליסודות ועקרונות השיווק והפרסום בגני ילדים על פי מודל שיטת רזTM |
2 |
מיתוג הגן - בניית כרטיס הביקור של הגן, כולל קביעת החזון והמטרות. |
3 |
תמהיל אמצעי השיווק והפרסום - האפקטיביים לגן חדש, גן בהקמה. |
4 |
ניהול משא ומתן מנצח - מול ספקי הציוד השונים לגן. |
5 |
אומנות המכירה - בטלפון, בפגישה הראשונה והאין סופית עם ההורים, ועם כל גורמי המפתח בגן. |
6 |
שיווק בעידן האינטנרט - מה זה ? בניית אתר אינטרנט אישי לגן - ככלי פרסומי ושיווקי ממדרגה ראשונה. |
7 |
השיטה להצלחה בניהול הגן ע"י מנהל הגן / הגננת - כמנהיג ולא כמנהל דוקא. |
8 |
מיתוג ומיצוב הגן - תוך הגדרת הייחודיות של הגן, מיתוגו ובידולו כתנאי הכרחי להצלחה בתחרות דינאמית. |
9 |
בניית תוכנית עסקית - בדגש על החלק השיווקי שלה בלבד, תקציר המנהלים וקביעת האסטרטגיה. |
10 |
שרות לקוחות / ההורים ושימורם - תוך בניית מועדון לקוחות ושביעות רצון מתמשכת. |
11 |
ניהול תקציב הפרסום - של הגן תוך פריסת כל אפשרויות ואמצעי הפרסום, יתרונות וחסרונות על פי מודל מגויאר. |
12 |
הגן כמודל ריווחי - הגדלת החיסכון, ניצול משאבים, הפעלה ושיתוף ההורים בניהול הגן . |
13 |
שיווק מפה לאוזן - כשיטה מנצחת! איך בונים אותה ? איך בודקים אותה ? ומה הם סימני האזהרה שלה??? |
|
|
סגל המרצים, בקורס זה, הם: |
רביב זייפלד - סמנכ"ל אתר הגננת |
אביה עוזני - יועצת פדגוגית בכירה |
רו"ח זאב נחמיאס- יועץ פיננסי |
עו"ד שי ארז - יועץ משפטי |
|
מבנה הקורס: |
הקורס יכיל 8 מפגשים של 4 שעות אקדמאיות בכל מפגש. |
הקורס יתקיים ביום ה' פעם בשבוע, סה"כ חודשיים.
תחילת קורס- 12/1/2011 |
הזדרזו והירשמו!!מספר המקומות מוגבל!! |
מקום: |
הקורס יתקיים בת"א,ברח' מנורת המאור 8 ,נחלת יצחק.
(5 דק' מעזריאלי,בבניין של איסתא)
יש חניה חינם ובשפע |
|
בסיום הקורס, תינתן תעודה של "הגננת סקול" על השתתפות בקורס
|