כבר למעלה מעשור (!) האתר נותן שירות חינם לציבור הישראלי
מעולם לא דרשנו כלום ולא נבקש כלום תמורת השירות.
אבל כדי שנוכל להמשיך להחזיק את האתר באוויר, ולשלם את הוצאות האחסון, השיפור והתחזוקה שלו, בבקשה ממך כבה את חוסם הפירסומות עבור האתר הזה בלבד
איך עושים את זה? לוחצים על האייקון האדום בחלק העליון של הדפדפן שלך, ליד שורת הכתובת, לרוב הוא נראה ככה: או ככה: או אפילו ככה: (יתכן שאצלך קצת אחרת, בדפדפנים מסויימים צריך ללחוץ קודם על אייקון בצורת פאזל כזה ) ואז לוחצים על "כבוי עבור אתר זה" או על "אל תפעל בדפים בדומיין זה" או על Always שתחת Pause on this site
בחירת גן ילדים לפעוטות בני השנתיים ומעלה היא משימה קשה למדי בעבור ההורים שצריכים להפעיל שיקולים רבים, המסגרות השונות יוצרות בלבול רב וחלקן אף אינן מתאימות לכולם.
המעבר מסביבת...
חז"ל אמרו "טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים" והזהירו אותנו בכך שאמרו "אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בתוכו". כי, בהפוך על הפוך המראה מאוד משפיע על האדם, אפילו בתחום הבין אישי כמו שנאמר "אישה נאה דירה נאה מרחיבין דעתו של האדם".
אין פלא שחנויות בגדים וכו', למרות שהם נמצאים בתוך קניון מסחרי, מקפידות לנקות את חלון הראווה כל יום ואפילו שלוש פעמים ביום בכדי שיהיה מבריק ונוצץ (ללא אבק וסימני ידיים) בכדי שימשוך את עינו של הקונה הפוטנציאלי, שנמצא בקרבת החנות.
כידוע לכולכם, ישנם המון שיטות שיווק ופרסום לגנים פרטיים גדולים כקטנים, באמצעות:
כרטיסי ביקור, פליירים, פרסום מודעה בעיתון (הארצי, המקומי, או ממוקד כדוגמת מאגזין נישה), שילוט חוצות, הפנינג, יחסי ציבור, טלמרקטינג, דיוור ישיר ובמדיית האינטרנטית ככלל והקמת אתר אינטרט אישי לגן בפרט (עליו נרחיב במאמר נפרד).
גננות יקרות, יותר ויותר אנו עדים לכך, לתביעתם של ההורים ל"גן שקוף" גן שבו ישנם מצלמות טלוויזיה בפינות הגן השונות אשר מאפשרות בכל רגע ורגע נתון (בשעות הפעילות של הגן) לראות את ילדכם, מהבית ומהמשרד מכל מקום בעולם.
כל כתבה בעיתון הארצי (ידיעות ומעריב) וכמובן בחדשות (ערוץ 2, ערוץ 1, וחדשות 10) המעלה פרשיית התעללות של מטפלת או סייעת בגן הילדים, מעלה מחדש את הצורך בהתקנת מצלמות בשידור חי בקרב ההורים המודאגים.