כבר למעלה מעשור (!) האתר נותן שירות חינם לציבור הישראלי
מעולם לא דרשנו כלום ולא נבקש כלום תמורת השירות.
אבל כדי שנוכל להמשיך להחזיק את האתר באוויר, ולשלם את הוצאות האחסון, השיפור והתחזוקה שלו, בבקשה ממך כבה את חוסם הפירסומות עבור האתר הזה בלבד
איך עושים את זה? לוחצים על האייקון האדום בחלק העליון של הדפדפן שלך, ליד שורת הכתובת, לרוב הוא נראה ככה: או ככה: או אפילו ככה: (יתכן שאצלך קצת אחרת, בדפדפנים מסויימים צריך ללחוץ קודם על אייקון בצורת פאזל כזה ) ואז לוחצים על "כבוי עבור אתר זה" או על "אל תפעל בדפים בדומיין זה" או על Always שתחת Pause on this site
נתיב גננות-מורות - התמחות ראשית: התפתחות הילד (גילאי 3 עד 8 כולל כיתות א' ב').
נתיב גננות - התמחות ראשית: חינוך מיוחד (גילאי לידה עד 6).
כל אחת מהאפשרויות מציעה התמחות ראשית אחת:
1) בנתיב גננות מורות ההתמחות הראשית עוסקת: ב "התפתחות הילד", בגיל הרך. בהתמחות זו רוכשות הסטודנטיות הבנה בכל תחומי ההתפתחות בגיל הרך: פסיכולוגיה
של האישיות והקוגניציה (חשיבה), התפתחות חברתית ורגשית, התפתחות בתחום
המוטורי, השפתי ועוד.
היעדים הייחודיים לנתיב זה:
להפגיש את הסטודנט/ית עם אוכלוסיות ילדים שונות בעלי צרכים מיוחדים.
להכשיר את הסטודנט/ית לעבודה עם ילדים בגילאים לידה עד 6.
להכין את הסטודנט/ית לעבודה במסגרות רגילות, משלבות ומיוחדות.
2) בנתיב גננותההתמחות הראשית עוסקת ב"חינוך המיוחד" בגיל הרך.
התמחות זו מקנה לסטודנטיות הבנה של הילד המתפתח באופן תקין וכן לגבי ילד עם
קשיים/ צרכים מיוחדים.
היעדים הייחודיים לנתיב זה:
להפגיש את הסטודנט/ית עם אוכלוסיית ילדים בגן ובבית-הספר.
להכשיר את הסטודנט/ית לעבודה עם ילדים בגילאים 3 עד 8.
לתת לסטודנט/ית כלים שימושיים לעבודה במסגרות השונות.
שתי ההתמחויות מזכות את הסטודנטיות בתואר ראשון + תעודת הוראה.
תוכנית ההכשרה היא ארבע-שנתית.
מטרת ההתמחויות העיקרית היא הכרת עולמו של הילד בתחומים השונים וליווי גדילתו והתפתחותו בכל שלב ושלב.
ההכשרה מושתתת על עקרונות התפיסה ההומניסטית ושואפת להכשיר מחנכות/ים שיעמידו במרכז העשייה את צורכי הילד המתפתח, משפחתו וסביבתו.
היעדים המשותפים לשני הנתיבים במסלול הגיל הרך:
להעמיק את הבנת הסטודנט/ית בשלבי ההתפתחות של הילד.
לתת לסטודנט/ית כלים לשימוש בידע התיאורטי המצטבר וליישומו במסגרות החינוכיות
השונות.
לטפח את האישיות והידע של הסטונדט/ית.
לפתח אצל הסטודנט/ית כושרי למידה וחקירה עצמאיים.