כבר למעלה מעשור (!) האתר נותן שירות חינם לציבור הישראלי
מעולם לא דרשנו כלום ולא נבקש כלום תמורת השירות.
אבל כדי שנוכל להמשיך להחזיק את האתר באוויר, ולשלם את הוצאות האחסון, השיפור והתחזוקה שלו, בבקשה ממך כבה את חוסם הפירסומות עבור האתר הזה בלבד
איך עושים את זה? לוחצים על האייקון האדום בחלק העליון של הדפדפן שלך, ליד שורת הכתובת, לרוב הוא נראה ככה: או ככה: או אפילו ככה: (יתכן שאצלך קצת אחרת, בדפדפנים מסויימים צריך ללחוץ קודם על אייקון בצורת פאזל כזה ) ואז לוחצים על "כבוי עבור אתר זה" או על "אל תפעל בדפים בדומיין זה" או על Always שתחת Pause on this site
מחקר שנערך בראשותו של ד"ר אפי הרנוי בחן את משנתו של ז'אן פיאז'ה וגישות אחרות בהתייחס להתפתחותם של פעוטות, לקשר הורה-ילד ולתרומתו להתפתחותם וחינוכם של פעוטות בגילאי שנה עד שנה וחצי.
הורים יקרים שלום, שנת לימודים חדשה בפתח כך שהדיון בעניין השארת ילד בגן או העלאתו לכתה א' לכאורה נראית לא רלבנטית...
אך במחשבה שנייה הדרך היותר טובה לקבל החלטות כאלה היא מעקב מתמשך אחרי הכוכב (או הנסיכה הזעירה שלכם, אני כותב בלשון זכר בגלל הנוחות בלבד) תוך הבנה של התהליכים שהוא עובר בדרך מילדון מתוק ורך לתלמיד בית ספר קשוח (טוב טוב, לתלמיד בית ספר רך וענוג).
גופו של הילד, מערכת החושים שלו והמערכת הרגשית שלו נמצאת בתהליכי התפתחות ושינוי מתמידים. כולנו כמובן יודעים את זה, אבל לא תמיד ניתן לשים את האצבע על כל נקודות הציון החשובות.
פיאז'ה, הפסיכולוג הידוע, חילק את תהליך ההתפתחות הילד לארבעה שלבים בסיסיים:
הסנסו-מוטורי, פרה-אופרציונלי, אופרציונלי קונקרטי והאופרציונלי-פורמלי.