ספרים מומלצים בתחום השיווק וניהול עסקי
|
עקרונות השיווק של קוטלר
פיליפ קוטלר חולק עם הקוראים את המידע העדכני ביותר, 80 מהמושגים הבסיסיים ביותר בשיווק. ידע המגובה בניסיון רב-הערך שצבר לאורך ארבעים שנות קריירה. "עקרונות השיווק מא' ועד ת' " ייתן לכם את הכלים שאתם זקוקים להם כדי להתחרות על לקוחות בשוק המשתנה במהירות. זהו כלי חיוני למנכ"לים, מנהלים בכל הדרגות, מנהלי שיווק, אנשי עסקים ולכל מי שרוצה להבין כיצד פועל התחום. |
|
|
|
על תחרות
זה שני עשורים שרעיונותיו של מייקל פורטר מעצבים את תפיסת התחרות והאסטרטגיה התחרותית בעולם. בספרו הנוכחי, "על תחרות", מופיעים יותר מתריסר ממאמריו המפורסמים, מאמרים בנושאים חדשניים וכן, שני מאמרים שנכתבו במיוחד לקובץ זה, והקדמה מאת פרופ' פורטר. "על תחרות" ימשיך להניח את היסודות האינטלקטואליים לאסטרטגיות של חברות מסחריות ושל מדינות במשך שנים רבות. |
|
|
|
שיווק בגדול
שינוי יסודי מתחולל בימים אלה בשיטות שבהן מתפרסמים, משווקים ונמכרים מוצרים ושירותים לציבור הרחב. כיום קיימות שיטות חדשות של פרסום, מכירה וחשיבה המאפשרות להתקשר ישירות עם הלקוחות הטובים ביותר. שיטות אלו רחבות יותר משיווק ישיר, אישיות יותר ומפיקות את מירב התועלת מכל צעד בתהליך המכירה המתמשך. "שיווק בגדול" הוא ספר חובה לכל מפרסם, פרסומאי וכל בעל עסק, קטן כגדול. |
|
|
|
שיווק בגדול החדש
בוחן היכן היה השיווק, היכן הוא עומד כיום, ולאן פניו מועדות בשוק האלקטרוני של המחר. בהתמקדות בשבעת השלבים של מודל ה"שיווק בגדול" ניתן להגדיל את סבירות ההצלחה בתקופה שבה טכנולוגיות המיחשוב משנות את פני עולם העסקים ללא הכר. אם אתם חסידי התפיסה של "אכפתיות והעזה" הצמאים לכל יתרון שיווקי שתוכלו להשיג, ספר זה ינחה אתכם ויעניק לכם השראה בשנים הבאות. |
|
|
|
המהפך הגדול בשיווק
בספר זה מעלים המחברים חזון אסטרטגי נועז - השיווק הפרטני החדש, המכיר בצרכים ובאינטרסים המיוחדים של הצרכנים כפרטים, מעריך אותם ומגיב עליהם. עסקים הנוהגים כך מנצלים את דרך החשיבה החדשה ומקדימים את מתחריהם. ספר זה יכול לסייע בידי המנכ"ל, ומנהלי המוצר, הפרסום, השיווק המכירות והמחקר ואחרים, לגנוז תורות שיווקיות שאבד עליהם הכלח ולהתחיל ליישם, הלכה למעשה, את "המהפך הגדול בשיווק". |
|
|
|
הכל על שיווק
מדריך מקיף לשיווק, קריא וברור, תמציתי ושימושי מאוד לכל סביבה עסקית. בספרו המקיף מתאר מוקיאן את יסודות השיווק, ובהם מודעות למוצר ולחברה, ידע על קהלי מטרה קיימים ופוטנציאליים, חשיבותו של פיתוח מותג, בניית תוכניות שיווק, בניית תקציב והבנת העולם השיווקי על כל גווניו. |
|
|
|
כה אמר וורן באפט
להישגים של וורן באפט, האיש העשיר ביותר בעולם, בתחום ההשקעות אין אח ורע. הצלחתו היא תוצאה של עבודה קשה, יושרה והיגיון בריא. הציטטות בספר זה מדגימות את האסטרטגיות המעשיות של באפט, ויועילו לכל משקיע - גדול או קטן. את הציטוטים האלה קיבצו המחברים ממקורות מגוונים: שיחות פרטיות, דוחות לבעלי מניות, כתבות דיוקן וראיונות, ואף צירפו הסבר קצר לכל אחת מהן. כמו-כן תמצאו בספר רב השראה זה דוגמאות מעסקיו של וורן באפט עצמו. |
|
|
|
כך בונים עסק
סטיבן ס' ליטל, שהיה במשך מרבית שנות השמונים והתשעים נשיא של שלושה עסקים קטנים שצמחו במהירות וכיום הוא יועץ לעסקים קטנים, מתאר בספר את שבעת הכללים הנחוצים להקמת עסק ולשגשוגו. במקום להציע רשימת מטלות, הספר מזהה ובוחן את התחומים שבהם ארגונים בצמיחה צריכים לרכז את מאמציהם. מדריך מועיל ומעשי לבניית עסק. |
|
|
|
אינטלגנציה רגשית להצלחה בקריירה
האחת והיחידה החשובה ביותר היא לא מנת המשכל או תארים אקדמיים או מומחיות טכנית, אלא האינטליגנציה הרגשית. מודעות עצמית, ביטחון עצמי, שליטה עצמית, מחויבות, יושרה, והיכולת לתקשר ולהשפיע, ליזום ולקבל שינוי. גולמן מראה שליכולות אלה חשיבות עליונה בשוק העבודה העכשווי. ככל שמתקדמים בסולם המנהיגות, כך עולה חשיבות כל ההיבטים של האינטליגנציה הרגשית. |
|
|
|
|
|