סדנאות |
מטרות הסדנאות:
• העצמת הגננות בתחום האישי והמקצועי באמצעות הקניית מיומנויות מתחום מדעי ההתנהגות.
• עידוד חשיבה יצירתית ומתן זוויות ראיה שונות, בהתמודדות היומיומית עם מיגוון הסיטואציות להן נידרשות הגננות בעבודתן.
הסדנאות תהינה מלוות בסימולציות, ובסיטואציות הלקוחות מהעולם המקצועי של גננות, תוך מתן כלים אופרטיביים ליישום בשטח.
היקף הסדנאות:
כל סדנה כוללת 3 מפגשים בני 3 שעות למפגש.
|
סדנת תקשורת בינאישית אפקטיבית ככלי להצלחה בעבודת הגננת |
|
נושאי הסדנה:
מפגש ראשון
• מרכיבי התקשורת הבינאישית.
• פיתוח מיומנויות התקשורת הבינאישית .
• מיומנויות תקשורת הנדרשות בטיפול מול הורים וילדים.
מפגש שני
• תקשורת לא מילולית ושפת גוף – מסרים גלויים וסמויים, סימני שפת גוף ומשמעותם.
• טיפוסי תקשורת והדרך לנהל אותם באופן יעיל ואפקטיבי בעבודת הגננת מול ההורים.
• כלים וטכניקות לניהל שיחה יעילה !
מפגש שלישי
• מהי תקשורת אסרטיבית?
• מה בין אסרטיביות לאגרסיביות?
• כיצד ניתן להשתמש בתקשורת אסרטיבית לקידום אינטרסים אישיים ומקצועיים.
|
מועד הקורס |
|
מחיר הקורס |
635 ש"ח כולל מע"מ
|
הערות |
לבירורים יש לפנות לעדנה במזכירות: בטלפונים הבאים:
משרד - 03-9629840
פקס - 03-9629841
|
כיצד מגיעים |
רק בתל אביב
|
|
|
|
טכניקות וכלים להתמודדות עם מצבי לחץ, שחיקה וניהול זמן |
|
מפגש ראשון - לחץ ושחיקה
• הגדרת המושגים והבנת משמעותם: לחץ, מתח, שחיקה.
• איתור גורמי לחץ ושחיקה בעבודת הגננת.
• סימנים אופייניים ללחץ ושחיקה (פיזיולוגיים והתנהגותיים).
מפגש שני - לחץ ושחיקה
• כלים וטכניקות להתמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה בכל מעגלי החיים.
• תגובות למצבי לחץ ושחיקה.
• אימון בכלים למניעת לחץ ושחיקה.
• בניית תכנית אישית וצוותית למניעת לחץ ושחיקה בעבודת צוות הגן.
מפגש שלישי: ניהול אפקטיבי של זמן בעבודת הגננת
• בעיות שעולות בניהול זמן בגן-זיהוי וניתוח.
• חלוקת זמן: תכנון, עבודה ישירה.
• מודל קביעת סדר עדיפויות: חשוב-דחוף.
• בזבזני זמן אישיים, זיהוי ודרכי התמודדות. |
מועד הקורס |
|
מחיר הקורס |
???? ש"ח כולל מע"מ
|
הערות |
לבירורים יש לפנות לעדנה במזכירות: בטלפונים הבאים:
משרד - 03-9629840
פקס - 03-9629841
|
כיצד מגיעים |
?????
|
|
|
|
העצמה אישית ומקצועית של הגננת ככלי למצויינות |
|
מפגש ראשון – חשיבה יצירתית ככלי בעבודת הגננת
• שלבים בתהליך החשיבה היצירתית
• חשיבה יצירתית ככלי עבודה יישומי בעבודת הגננת.
• הסרת מחסומים וקבעונות נפוצים.
• טכניקות שונות בחשיבה יצירתית (ניגודים והפכים, אסוציאציות, הקול הפנימי).
• גיוס טכניקות יצירתיות לפתרון בעיות בעבודת הצוות.
מפגש שני- אינטלגנציה רגשית
• מהי אינטלגנציה רגשית?
• כיצד ניתן להשתמש באינטלגנציה רגשית לקידום אינטרסים של הגננות והסגל בגן.
• טכניקות וכלים לפיתוח אינטלגנציה רגשית בקרב הגננות.
• היישום בחיי היום יום בגן – כיצד?
מפגש שלישי- שפת גוף
• סימני שפת הגוף ומשמעותם.
• טכניקות ליצירת אוירה מקדמת על ידי שימוש יעיל בשפת גוף.
• זיהוי סימני מגננה, סגירות וחוסר שיתוף פעולה אצל הזולת.
• שידור קשב ואמפתיה מול סמכות והצבת גבולות בתקשורת בלתי מילולית. |
מועד הקורס |
|
מחיר הקורס |
???? ש"ח כולל מע"מ
|
הערות |
לבירורים יש לפנות לעדנה במזכירות: בטלפונים הבאים:
משרד - 03-9629840
פקס - 03-9629841
|
כיצד מגיעים |
?????
|
|
|
|
מצויינות במתן שירות ככלי לקידום תדמית הגן |
|
מפגש ראשון- שירות
• מהם מרכיבי השירות האיכותי?
• חשיבות השירות הניתן להורי הילדים כדרך ליצירת יתרון תחרותי של הגן.
• התייחסות אישית להורים כמסייעת בפתרון בעיות שירות.
• טיפול יעיל בתלונות של הורים.
מפגש שני-שיווק נכון זה היתרון
• כיצד להצליח בתהליך שיווק נכון של הגן?
• מימדים התנהגותיים בתהליך הכרת צרכי הלקוח והצגת המוצר או השירות.
• מודל תקשורת בינאישית בתהליך הרישום בגן.
• התמודדות עם התנגדויות העולות בפגישה עם ההורים.
מפגש שלישי-כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך הרישום
• הכרת סוגי התנגדויות אופייניות להורים.
• הכנה מוקדמת להתמודדות עם התנגדויות צפויות של הורים.
• דרכים אפקטיביות לטיפול בהתנגדויות מצד ההורים.
• תופעת הקיבעון-טכניקות לחילוץ והחלצות. |
|
|
|
|
|