תקציר הקורס:
הרציונאל: עשית ולא פרסמת - לא עשית! הוא משפט ידוע ומוכר. חלקו השני של המשפט ("פרסמת ולא עשית – עשית!) הוא המוטו של העצלנים הגדולים בעולם (וגם של כמה פוליטיקאים...) העובדה שאנחנו יודעים שאנו משקיעים רבות בילדים ובגן – אינה מספיקה עוד.
חלפו הימים בהם יכולנו להסתפק בהכרת התודה של ההורים, ושל הילדים. גן שאינו משווק את הצלחתו – כאילו לא עשה דבר. המהלך הקורס יילמדו מספר כלים פשוטים שיאפשרו לנו להפוך את הגן שלנו ואת הדברים אותם אנו עושים בו ממילא – למנוף לפעילות שלנו ולשיווק ההצלחה.
במהלך הקורס נלמד ליישם תוכנות מסוגים שונים למטרות אלו, לתכנן תקציב ולנהל אותו, להפיק דו"חות, ועוד. המשתתפים יתרגלו את החומר הנלמד במהלך השיעורים ובתרגילי בית.
מטרות: שימוש והכרת כלים המובנים במחשב לצורך שיווק עצמי של הגננת והגן.
במהלך הקורס נלמד ליישם תוכנות מסוגים שונים למטרות אלו, להפיק מסמכים בעלי תוכן שיווקי – גלוי וסמוי.
נושאים: הדואר האלקטרוני, בניית מסמכים שיווקיים, איך למכור את עצמך – מבלי שאף אחד ירגיש... תוכנת Publisher ויצירת תוכן שיווקי גלוי וסמוי
משימות: יצירת חומר שיווקי על הפעילויות בגן. |